منتدى شباب وبس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب وبس

https://shababwebas.ahlamountada.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنا هتجنن ..؟؟!!!

كاتب الموضوعرسالة
ابو مصعب

ابو مصعب

صورة : أنا هتجنن ..؟؟!!! 1_199738_1_6

أنا هتجنن ..؟؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: أنا هتجنن ..؟؟!!!   أنا هتجنن ..؟؟!!! Emptyالأربعاء أبريل 16, 2008 3:47 pm

أنا هتجنن ..؟؟!!!

أنا هتجنن ..؟؟!!! 3askarea_02

أنا هتجنن ..؟؟!!!
طبعا انهارده الاربعاء ومدام انهارده الاربعاء يبقى اكيد امبارح كان الثلاثاء والنهارده 16 ابريل و امبارح كان 15 ابريل واكيد كلكم بتقولوا هو الراجل ده اتتجنن ولا ايه .. والغريب ان انا فعلا اتجننت .. وازاى متجننش ..

انا هحكى لكم الحكايه
طبعا كل الناس كنت منتظره امبارح الحكم فى قضية الاخوان للـ40 شخصية اللى قضيتهم معروفه للعالم كله بعد براءتهم امام المحاكم المدنيه تم نقل القضية للقضاء العسكرى.. وكنت ممكن وقتها برده اتجن ( ازاى يتاحكم مدنى امام محكمه عسكريه ) لكن عدت على خير .. وامبارح كنت بانتظر برده النطق فى قضية الحاج هانى سرور فى قضية اكياس الدم الملوسه اللى بهدل بيها الشعب المصرى .. لحد كده انا عاقل وبتكلم كلام مفهوم ..

طيب الجنان يجى منين
يجى ان الاخوان يخدوا احكام بالحبس من 3 - 10 سنوات .. وياخد هانى سرور براءة
حد يقولى ازاى .. أو فى أيه .. أو احنا فين .. لكن اكيد فى تفسير هتطلع بيه الحكومه قريب ويقولو للشعب
احنا كنا بنهزر وديه كدبت ابريل ...
ياريت يا جماعه حد يدخل يحط تفسيره لآن أنا فعلا هتجنن
تيجى ازاى .....؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

مع تحياتى :
-----------
ابو مصعب
-----------
hams1928@yahoo.com

<table cellSpacing=0 cellPadding=0 width=250 align=left border=0></TABLE>طبعا انهارده الاربعاء ومدام انهارده الاربعاء يبقى اكيد امبارح كان الثلاثاء والنهارده 16 ابريل و امبارح كان 15 ابريل واكيد كلكم بتقولوا هو الراجل ده اتتجنن ولا ايه .. والغريب ان انا فعلا اتجننت .. وازاى متجننش ..

انا هحكى لكم الحكايه
طبعا كل الناس كنت منتظره امبارح الحكم فى قضية الاخوان للـ40 شخصية اللى قضيتهم معروفه للعالم كله بعد براءتهم امام المحاكم المدنيه تم نقل القضية للقضاء العسكرى.. وكنت ممكن وقتها برده اتجن ( ازاى يتاحكم مدنى امام محكمه عسكريه ) لكن عدت على خير .. وامبارح كنت بانتظر برده النطق فى قضية الحاج هانى سرور فى قضية اكياس الدم الملوسه اللى بهدل بيها الشعب المصرى .. لحد كده انا عاقل وبتكلم كلام مفهوم ..

طيب الجنان يجى منين
يجى ان الاخوان يخدوا احكام بالحبس من 3 - 10 سنوات .. وياخد هانى سرور براءة
حد يقولى ازاى .. أو فى أيه .. أو احنا فين .. لكن اكيد فى تفسير هتطلع بيه الحكومه قريب ويقولو للشعب
احنا كنا بنهزر وديه كدبت ابريل ...
ياريت يا جماعه حد يدخل يحط تفسيره لآن أنا فعلا هتجنن
تيجى ازاى .....؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

أنا هتجنن ..؟؟!!!
صفحة 1 من اصل 1